Proteinowa Panna cotta

AmeliiK

Proteinowa to pyszny w sam raz po treningu. jest bardzo ważny, ponieważ kiedy trenujemy , tracimy wodę i elektrolity, zużywają się też  zapasy glikogenu w mięśniach. W związku z tym koniecznie należy wspomóc regenerację swojego ciała! I jak najszybciej po treningu zjeść proteinowy posiłek

Może to być

  •  koktajl
  • omlet
  • serek…

U mnie świetnie sprawdza się  PROTEINOWA PANNA COTTA  🙂

Jest szybka w przygotowaniu pożywna i z duża ilością .

Co potrzebujesz ?

Podaje przepis na 6-7 deserków ponieważ wcina go zawsze cała rodzina nawet i goście.

  1. 400-500g twarogu
  2. 2-2,5 szklanki mleka
  3. Duża łyżka masła orzechowego, może być ogromna  🙂 nie żałujemy sobie masła orzechowego, to świetne źródło białka roślinnego
  4. Paczka dużej żelatyny spożywczej
  5. Opcjonalnie 2-3 miarki odzywki białkowej (można pominąć ten krok)

Wykonanie proteinowej Panna cotty mega szybkie!

  1. Blędujemy ser z mlekiem na gładką masę
  2. Dodajemy masło orzechowe
  3. Następnie odżywkę białkową
  4. Na końcu dodajemy żelatynę rozpuszczoną płynną ale schłodzoną  i voilà  🙂 

Rozlewamy deserek do salaterek, miseczek, pucharków… czekamy max 1,5 h i gotowy.

Nie słodzę go, ponieważ zawsze na wierzchu polewam pysznym musem z owoców ale można dodać troszkę miodu, będzie słodko i zdrowo.

Powodzonka i dajcie znać jak wam poszło.

Łapeczki

AmeliiK

 

Komentarze
Udostępnij
Next Post

Choroby a wysiłek fizyczny

Chociaż sport to zdrowie, to nie jest on jedynym czynnikiem wpływającym na kondycję naszego ciała i umysłu. Prawdą jest, że regularny wysiłek fizyczny pozwala utrzymać ciało w dobrej formie, ale istotne znaczenie ma tutaj odpowiednie dobranie go do naszych aktualnych możliwości. Co jednak, gdy borykamy się z jakąś chorobą? Czy […]

Odwiedź nas na Facebooku